Nashachata II
Plany Jachtu
C
Szczegóły dotyczące konstrukcji i wyposażenia:
Jachty zostały zaprojektowane jako wyjątkowo mocne, wykonane ze stali, aby mogły bez zarzutu sprostać wszelkim wyzwaniom, jakie może stawiać przed nimi oceany świata.
Pokrycie kadłuba wykonane jest z wysoko rozciągliwej stali, pokrywającej podłużnice z teowników i obłe wręgi. Pełny skeg i łożyska Ertalyte zapewniają dobre oparcie dla stalowego steru, a właściwe rozwiązanie konstrukcyjne zapewnia absolutną niezawodność.
Cały pokład i nadbudowa wykonane są ze stali nierdzewnej, aby ograniczyć do minimum korozję i konieczność napraw. Kokpit dodatkowo pokryty teakiem. Pokład pomalowany antypoślizgową farbą 3M. Wygodny i szeroki kokpit zapewnia komfort i bezpieczeństwo dla całej załogi. Szprycbuda zapewnia dobrą ochronę przed falami z dziobu, a duże bimini dobrą ochronę przed promieniowaniem słonecznym.
Zbiorniki paliwa, wody i nieczystości wykonane są z stali nierdzewnej. Zapewniony jest do nich wygodny dostęp serwisowy.
Powyżej linii wodnej kadłub i pokład są od wewnątrz pokryte około 60-milimetrową warstwą pianki poliuretanowej, która zapewnia termiczną i dźwiękową izolację.
Pokrycie kadłuba i podłużnice z brytyjskiej stali – stal 50A
Pokład, kabiny, zrębnice i cokoły z brytyjskiej stali - stal nierdzewna 316
Odlew kila wykonany przez Iron Brothers Ltd
Mocowanie kila sworznie 16 x 30mm
Wnętrze - sklejka laminowana Marina, mahoń i drewno tekowe w kabinach.
4 kabiny dwuosobowe w części dziobowej, dwie kabiny dwuosobowe w części rufowej.
Kabiny są bardzo wygodne, z obszernymi bakistami i szafkami na prywatne rzeczy.
Dwie ogrzewane łazienki z prysznicami z ciepłą i zimną wodę zapewniają wygodę i komfort nawet w zimnych morskich rejonach.
Duża wygodna messa na poziomie pokładu mieści wygodnie 10 osób i zapewnia bardzo dobrą widoczność na zewnątrz jachtu.
W części dziobowej ( forpik) znajduje się duży przedział bagażowy mieszczący dwa silniki zaburtowe, zapasowy zodiak, dwa komplety żagli , zapasową kotwicę, oraz komplet zapasowych lin. Liny cumownicze i odbijacze dostępne przez szeroki luk w forpiku, który zapewnia także wygodny dostęp do zapasowych żagli.
W części rufowej duży magazyn na żywność, mieszczący do 2 ton żywności, zapewnia zaprowiantowanie jachtu nawet na 12 miesięczne wyprawy.
W kokpicie duża bakista na paliwo do silników zaburtowych i na butle gazowe.
Dodatkowe przestrzenie ładunkowe w pod podłogami w kabinie nawigacyjnej, zapewniają wygodny dostęp do bieżących zapasów prowiantu.
Plan Pokładu
Plan Zabudowy
Powrót